Pakej Rawatan Selepas Bersalin

Assalamualaikum semua sahabat blogger!

Kali ni Jannah nak cerita tentang Pakej Rawatan Bersalin . Ramai kawan sebaya Jannah dah pun mendirikan rumah tangga dan juga memiliki zuriat.. so kali ni sempena genap setahun lebih Batik Jambu Beauty Spa buat pakej spa untuk rawatan wajah dan badan. Pada bulan ni secara rasminya akan dibuka Rawatan Selepas Bersalin.

photo_2018-09-04_00-03-45

Apa yang menarik dalam pakej ni adalah rawatan berpantang kami adalah melibatkan produk kesihatan Shaklee iaitu yang digunakan untuk rawatan Selepas Bersalin .

set-berpantang-shaklee

Bestkan bila dapat jalani proses berpantang dengan Set Shaklee yang terkenal dengan kualitinya menyediakan set berpantang yang terbaik untuk ibu ibu setelah melahirkan anak.

khasiat-ALFALFA

Set berpantang Shaklee ini sebenarnya banyak membekalkan nutrisi yang kaya dengan pelbagai jenis vitamin yang diperlukan oleh wanita selepas melahirkan anak. Herba yang confinement lady dari TWB akan gunakan adalah berasaskan herba terpilih, iaitu herba yang tidak mengandungi racun. oh ye korang perlu tahu tau tak semua herba selamat..

 

tak-berpantang-selepas-bersalin

So pada bulan Oktober ini Rawatan selepas bersalin dibuka untuk semua wanita di luar sana yang inginkan rawatan yang:

1.Selamat

2. Terbukti Berkesan

3. Ada pakej tradisional dan moden

4. Harga Berbaloi

5. Servis Terbaik

Selain itu, Batik Jambu Beauty Spa juga menyediakan set bersalin Shaklee khas untuk semua wanita yang ingin menjaga penampilan semula dan sihat setelah melahirkan anak. Kami pasti set berpantang Shaklee pasti mampu menjadikan hari anda menjadi ibu adalah pengalaman yang bermakna.

Confinement Lady juga adalah terlatih dan telah menjalani kursus berpantang dengan jayanya untuk memastikan servis yang diberi adalah yang terbaik untuk semua pelanggan. Dalam pada itu, kami menawarkan kursus berpantang kepada sesiapa yang berminat ingin menjalani kursus penjagaan diri Shaklee . Menarik tau , bulan ini, kursus adalah sangat murah

3158d97e-7a89-49dd-b796-2ab52db965c6

Sekiranya anda berminat boleh contact kami okey!

Nurul Jannah Bt Abdul Razak

Pengasas Batik Jambu Beauty Spa

Certified Trainer

The Walking Beauty Project

0178829263

featured-image-5-770x507

Leave a comment