KURSUS BERPANTANG 2018

1.bertungku

Berita baik untuk semua wanita di luar sana, The Walking Beauty akan mengadakan Pakej Berpantang Khusus untuk semua wanita di luar sana yang ingin menimba ilmu untuk diri sendiri dan juga yang berminat menjalankan spa pakej berpantang untuk menjana income hanya dari rumah.

Pada bulan September ini Pakej Berpantang dan Urutan Bersalin TWB bakal dilancarkan untuk mereka yang berminat dengan bisnes ini. Tahukah anda, sekiranya sertai kelas ini anda akan dapat kesemua ilmu berkenaan dengan pakej berpantang dan Urutan Bersalin ?

3158d97e-7a89-49dd-b796-2ab52db965c6

Kelas ini dijalankan untuk mereka yang telah menyertai Projek TWB pada bulan Ogos 2018!. Terdapat kebaikan bila anda mengetahui ilmu berkenaan dengan berpantang ini . Antaranya ialah :

  1. Tahu bagaimana untuk memulihkan tenaga selepas melahirkan anak
  2. Berpeluang mengenali proses penyembuhan luka dengan baik (luka bersalin)
  3. Memperolehi ilmu nutrisi berkenaan dengan pemakanan sihat semasa berpantang dan tempoh selepas berpantang
  4. Tahu bagaimana cara mendapatkan berat badan ideal dan bentuk badan yang baik
  5. Memperolehi tips bagaimana badan kekal sihat walau setelah melahirkan ramai anak

Oleh sebab itulah, sangat penting ilmu mengenai penjagaan selepas bersalin dan mengetahui apakah jenis makanan yang sesuai untuk mereka yang sedang berpantang

Di dalam kursus berpantang ini juga anda dapat mengetahui dan mengenali apakah pemakanan sihat bagi ibu hamil dan selepas melahirkan anak. Semua ini merupakan ilmu yang sangat penting bagi ibu hamil kerana proses kehamilan yang baik adalah fasa penting bagi seorang ibu .

download (1)

Set Hamil Shaklee terdiri daripada kesemua 6 jenis makanan tambahan yang penting untuk ibu mengandung . Manakala untuk ibu sedang berpantang pula terdiri dari:

set-berpantang-shaklee

 

Leave a comment